BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jom Borak

Saturday, November 21, 2009

:: Kenangan UPSR 2009 dan kawan-kawan ::

:: Kenangan sewaktu keputusan UPSR 2009 diumumkan ::
(19 November 2009)



Aku bersyukur kepada Allah S.W.T. kerana dengan izinNya aku berjaya memperoleh 5A dalam UPSR 2009. Aku juga mengucapkan banyak-banyak... terima kasih kepada guru-guru di SK Kampong Melayu (2004-2008) dan SK Tanjong Malim (2009) yang telah mengajar aku tanpa mengenal erti penat lelah. Terima kasih cikgu!!!

Aku juga mengucapkan banyak-banyak ....terima kasih kepada mama dan ayah sebab sanggup tahan dengan kerenah aku selama ini dan juga sanggup menghabiskan beringgit-ringgit untuk membeli bermacam-macam buku, alat tulis dan persediaan untuk menghadapi UPSR tahun ini. Aku juga berterima kasih kepada sesiapa sahaja yang mendoakan aku supaya berjaya dalam UPSR, terutamanya kepada mama, ayah, adik-adik, atuk, nenek, rakan-rakan dan ra...mai.... lagi. Terima kasih semua!!!

Aku juga berharap, sesiapa yang tidak mendapat keputusan UPSR yang memuaskan, harap mereka tabahkan hati supaya tidaklah terlalu sedih dengan keputusan itu. Walaupun begitu, pastikan usaha beterusan kerana UPSR hanyalah sebagai langkah permulaan yang belum pasti untuk menentukan keputusan laluan kehidupan di masa akan datang... Kita hanya perlu berusaha dan terus berusaha. Insyaallah...


:: Kenangan selepas keputusan UPSR 2009 diumumkan ::
(Kawan-kawan boleh download sekarang)

Di tempat perhimpunan.
Di taman.
Di pondok "Pak Guard".
Di taman.
Di taman.
Di pondok "Pak Guard".

Di kantin (Murid kelas 6 Jujur).

Hanya gambar menceritakan segalanya...

I ALWAYS MISS YOU ALL FRIENDS!!!

BE THE BEST AMONG THE BEST!!!



7 comments:

amira azlan said...

Moga-moga semua kawan-kawan aku tidak melupakan aku.

Pak Ngah: said...

:: salam...
:: TAHNIAH drp PakNgah sekeluarga... kalau datang ke Borneo pada cuti sekolah ni atau pada 5 - 6 disember ni... pastinya ada hadiah menunggu... pujuk2 le ayah dan mama utk datang ke sini... pujuk tau...

Anis Solihin said...

erm,,smart lah pak guard sekolah awk tu..

BTW,congrates dapat keputusan cemerlang UPSR..kita samalah 5A

♣Paan♣ said...

salam..tkkan kwn2 lpe kn ko nye..sbb ko baik..ak ucapkn tahniah dpt 5A..2 je yg ak nk ckp..

Le' Morgana said...

..amira..
congrats coz awk dpt 5a..
miss friend kt sne je ke?
x miss ktorg?
hehe?
kitorng ki cni sntiase rndu amira!
:P :)

@Lynn@ said...

huhu...taniah dek dpt 5A...terrer gileww..hukhuk..dtg rr blog akk www.storystrawberry.blogspot.com

Diari Amirul said...

dok menangis je budak ni ...